Beschreibung:

ODM derived from http://clinicaltrials.gov/show/NCT00167128?term=NCT00167128&rank=1 The Phonak EduLink-System in Students With Specific Performance Deficits in Speech-in-Noise Intelligibility Eligibility NCT00167128 speech-in-noise intelligib

Link:
http://clinicaltrials.gov/show/NCT00167128?term=NCT00167128&rank=1
Stichworte:
  1. 27.12.11 27.12.11 -
  2. 27.12.11 27.12.11 -
  3. 05.06.15 05.06.15 - Martin Dugas
Hochgeladen am:

5. Juni 2015

DOI:
Für eine Beantragung loggen Sie sich ein.
Lizenz :
Creative Commons BY 4.0
Modell Kommentare :

Hier können Sie das Modell kommentieren. Über die Sprechblasen an den Itemgruppen und Items können Sie diese spezifisch kommentieren.

Itemgroup Kommentare für :

Item Kommentare für :

Um Formulare herunterzuladen müssen Sie angemeldet sein. Bitte loggen Sie sich ein oder registrieren Sie sich kostenlos.

Phonak EduLink Speech-in-Noise Intelligibility Eligibility DRKS00005520 NCT00167128

Eligibility Speech-in-Noise Intelligibility NCT00167128

Inclusion Criteria
Students in the 1st to 4th class of primary school
Diagnosis of specific performance deficits in speech-in-noise intelligibility based on two or more standardized tests of auditory processing in noise including retests
Exclusion Criteria
Hearing loss, defined as: Air conduction pure tone thresholds (250-8000 Hz) exceeding 20 dBHL. Air-bone gaps, even in the presence of normal sensitivity, exceeding 10 dBHL. Abnormal tympanogram
History or diagnosis of behavioral and/or emotional disorders meeting ICD-GM-criteria (including attention deficit/hyperactivity disorders (AD-/HD)
Non-German speaking
Cognitively impaired children (IQ < 85)
Children currently using psychoactive medication
Students with special education

Ähnliche Modelle

Benutzen Sie dieses Formular für Rückmeldungen, Fragen und Verbesserungsvorschläge.

Mit * gekennzeichnete Felder sind notwendig.

Benötigen Sie Hilfe bei der Suche? Um mehr Details zu erfahren und die Suche effektiver nutzen zu können schauen Sie sich doch das entsprechende Video auf unserer Tutorial Seite an.

Zum Video