ID

4757

Beschreibung

The investigators plan to improve the learning of motor skills by pharmacological means (dopamine), and by noninvasive brain stimulation. They will study both healthy subjects and chronic stroke patients. In addition, they want to study the mechanisms of enhanced learning, on the molecular and the systems level. Condition: Stroke Intervention: drug dopamine Phase 4 See http://clinicaltrials.gov/ct2/show/record/NCT00126087

Link

http://clinicaltrials.gov/ct2/show/record/NCT00126087

Stichworte

  1. 18.11.11 18.11.11 -
  2. 26.03.14 26.03.14 - Martin Dugas
Hochgeladen am

26. März 2014

DOI

Für eine Beantragung loggen Sie sich ein.

Lizenz

Creative Commons BY 4.0

Modell Kommentare :

Hier können Sie das Modell kommentieren. Über die Sprechblasen an den Itemgruppen und Items können Sie diese spezifisch kommentieren.

Itemgroup Kommentare für :

Item Kommentare für :

Um Formulare herunterzuladen müssen Sie angemeldet sein. Bitte loggen Sie sich ein oder registrieren Sie sich kostenlos.

Eligibility NCT00126087 Stroke

Eligibility Stroke NCT00126087

  1. StudyEvent: Eligibility
    1. Eligibility Stroke NCT00126087
Inclusion healthy volunteers
18 Years to 80 Years
Normal neurological examination
Right Handedness
Inclusion patients
Cortical or subcortical stroke with an initial severe hemiparesis Medical Research Council (MRC) scale less than 2 that has recovered to a degree that patients are able to perform the proposed task (in general more than MRC 4.5, with low spasticity, work in progress on motor learning in stroke patients)
At least 1 year post-stroke
Right Handedness
Exclusion Criteria healthy volunteers and stroke patients
No antipsychotic, antidepressant drugs, and drugs affecting the dopaminergic system

Ähnliche Modelle

Benutzen Sie dieses Formular für Rückmeldungen, Fragen und Verbesserungsvorschläge.

Mit * gekennzeichnete Felder sind notwendig.

Benötigen Sie Hilfe bei der Suche? Um mehr Details zu erfahren und die Suche effektiver nutzen zu können schauen Sie sich doch das entsprechende Video auf unserer Tutorial Seite an.

Zum Video